Kamado Club KEPSNINĖS

Garantija yra skirta UAB Amidomis (KAMADOCLUB ir įgaliotųjų atstovų parduotuvėse Lietuvoje) pirktoms prekėms. Garantija
pradeda galioti nuo prekės pardavimo/perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantinis prietaiso laikotarpis
nurodomas pirkimo dokumente. UAB Amidomis pasilieka teisę atsisakyti taikyti garantiją, jei pažeistos žemiau išvardintos
garantinės sąlygos ir (ar) prekės naudojimo instrukcijos. Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamą detalę per
nustatytą garantijos terminą, tai naujam daiktui ar komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.


Garantinio aptarnavimo taisyklės:


1. Pirkėjas, pateikdamas prekę garantiniam remontui, privalo kartu pateikti defekto nuotrauką ir pirkimo dokumentą (kasos
kvitą ir/arba PVM sąskaita-faktūrą).
2. Prekės kurjeriui turi būti perduodamos saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jeigu prekės pristatomas be
pakuotės, Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus transportavimo metu.
3. Prekės ar jų komponentai yra priimamai pardavėjo, surašant prekių priėmimo – perdavimo aktą. Vienas akto egz. įteikiamas
klientui.
4. Be dokumento (perdavimo-priėmimo akto) prekės negrąžinamos. Pametus perdavimo – priėmimo aktą, turėti asmens
tapatybę patvirtinantį dokumentą
5. Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo siūlome kreiptis į artimiausią UAB Amidomis filialą, esantį Birželio 23-osios g. 15, Vilnius,
arba defekto nuotrauką ir pirkimo dokumentą siųsti į Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
6. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas,
visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į servisą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita.
7. Garantinio laikotarpio metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai, šalinami gamintojo įgalioto atstovo (UAB Amidomis) per
protingą terminą nuo prekės perdavimo įgaliotam atstovui. UAB Amidomis neprisiima atsakomybės dėl delsos arba garantinių
įsipareigojimų nevykdymo, susiklosčiusių dėl įvykio ir/arba nenumatyto atvejo, kurio UAB Amidmos negali kontroliuoti,
įskaitant, bet neapsiribojant, stichines nelaimes, gaisrą , vyriausybių apribojimus arba suvaržymus, streikus, pervežimo delsas
arba sumažėjusius medžiagų išteklius. UAB Amidomis tikslas - kuo greičiau ir operatyviau pašalinti galimus prekių defektus,
todėl UAB Amidomis, esant poreikiui, stengis maksimaliai panaudoti visus turimus resursus greitam problemos sprendimui.
8. Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, - negalima
pašalinti.
9. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa remontui atneštos prekės komplektacija. Dėl komplektacijos vėliau
pretenzijos nepriimamos.
10. Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės, per 6 mėn. nuo remonto
užbaigimo UAB Amidomis turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti.


Garantiniai įsipareigojimai negalioja šiais atvejais:


1. Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos,
naudotojo tyčios ar neatsargumo.
2. Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų.
3. Nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje.
4. Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats
klientas.
5. Atsiradusius gedimus šalino ne UAB Amidomis įgaliotas servisas/asmuo.
6. Prekė buvo sąmoningai sugadinta, ardyta.
7. Jei gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami UAB Amidomis atstovo.
8. Garantija netaikoma dėl įbrėžimų, įlenkimų, nuskilimų, įtrūkimų arba nedidelių kosmetinių išorinės glazūros įskilimų, kurie
neturi įtakos kepsinės veikimui ar šilumos išlaikymui ir nekelia pavojaus naudojantis prietaisu.
9. Tokios medžiagos kaip chloras, pramoniniai dūmai, chemikalai, trąšos, itin didelis drėgnumas, vejos pesticidai ir druska gali
pakenkti metalo dažams ir dengiamosioms medžiagoms. Dėl to dalims iš metalo, nerūdijančio plieno ir ketaus taikoma garantija
negalioja rūdžių, oksidacijos, išblukimo ir/arba kitų defektų atveju.
10. Garantija anuliuojama, jei degieji skysčiai yra pilami į arba ant keraminės kepsninės. Garantija anuliuojama, jeigu kepsninė yra kūrenama malkomis ar kitu netinkamu kuru. Kepsninei kūrenti turi būti naudojamos aukštos kokybės medžio anglys (medžio anglių briketai, gali būti naudojami tik su gamintojo parduodamu anglių krepšiu, kuris apsaugo ugniadėžę). Akcentuojama - draudžiama naudoti degius skysčius ir malkas. Garantija taip pat anuliuojama keraminių kepsninės dalių valymui panaudojus vandenį ar chemines priemones. Mechaniškai valyti galima tik išorinę kepsinės dalį, kuri yra padengta spalvota glazūra.

Kam ir kokio laikotarpio garantija yra taikoma:

Fiziniai asmenys Juridiniai asmenys ( naudojimas komerciniais tikslais)
Neribota garantija keramikiniam korpusui 1 metų garantija keramikiniam korpusui
2 metų garantija ugniadėžei* 1 metų garantija ugniadėžei*
1 metų garantija termometrams* 1 metų garantija termometrams*
2 metų garantija keramikiniams kepsninės aksesuarams 1 metų garantija keramikiniams kepsninės aksesuarams
2 metų garantija visoms metalinėms kepsninės dalims ir aksesuarams 1 metų garantija visoms metalinėms kepsninės dalims ir aksesuarams
1 metų garantija ugniai atspariam tarpikliui 1 metų garantija ugniai atspariam tarpikliui
1 metų garantija šoninėms kepsninės lentynoms 1 metų garantija šoninėms kepsninės lentynoms

 

Jeigu susidūrėte su problema dėl prekės eksploatavimo - būtinai susisiekti su mumis telefonu ar elektroniniu paštu, galbūt mums pavyks sutaupyti Jūsų brangų laiką ir išspręsti susidariusią situaciją nuotoliniu būdu!

* Jei ugniadėžėje atsiranda mikroįtrūkimas, būtina apie tai informuoti elektroniniu paštu (Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.), su prisegta
nuotrauka. Ugniadėžės, nemokamai, naujomis keičiamos, kai nėra įmanoma eksploatacija dėl prarasto vientisumo.
* nedidelis termometro rasojimas yra normalus reiškinys, kol netrukdo matyti rodmenų. Jei kyla įtarimų, kad rodmenys
netikslūs, reikia patikrinti - įdėjus daviklį į verdantį vandenį, rodyklė turi pakilti iki 100C, jei rodyklė rodo ne 100C – termometrą
reikia kalibruoti, dėl instrukcijų susisiekti Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.